ALLE FUNCTIES »

U VINDT HIER 95
EVENT PROFESSIONALS!

NATIONAAL NETWERK

ALLE PLAATSEN »

Veelgestelde vragen

Wij hebben ons uiterste best gedaan om alles zo duidelijk mogelijk te verwoorden en kunnen op dit moment dan ook geen extra vragen bedenken. Maar dat wil niet zeggen dat er geen extra vragen zijn!

Mail je vraag naar contact@e-ventpeople.nl en je ontvangt per omgaande antwoord op je vraag.

Is jouw vraag voor iedereen relevant of interessant dan plaatsen we je vraag & antwoord onderstaand in de rubriek VRAGEN & ANTWOORDEN!

 

  • VRAGEN & ANTWOORDEN VOOR PROFESSIONALS


    VRAAG 1
    Hoe werkt E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    1. Maak een Professional Account aan op E-VENTPEOPLE.NL
    2. Je ontvangt jouw persoonlijke inloggegevens
    3. Log in op je account, verifieer de gegevens en maak je profiel compleet 

    Vanaf nu kun je door ons of een opdrachtgever worden uitgenodigd om deel te nemen aan een project en kun je zelf reageren op projecten op ons intranet.

    VRAAG 2
    Hoe kom ik aan opdrachten via E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    4. Je ontvangt een mail als wij of een opdrachtgever jou hebben geselecteerd voor een project
    5. Accepteer het project of wijs deze af
    6. Bij acceptatie worden jouw contactgegevens automatisch doorgestuurd aan de opdrachtgever
    7. De opdrachtgever contact jou direct per E-mail!
    Note: Zolang wij je CV tonen op E-VENTPEOPLE blijven ook vervolgopdrachten altijd via ons lopen

    of

    4. Je ziet een leuk project op ons intranet
    5. Je klikt op de knop 'Aanmelden voor dit project'
    6. Bij acceptatie door de opdrachtgever worden jouw contactgegevens automatisch doorgestuurd aan de opdrachtgever
    7. De opdrachtgever contact jou direct per E-mail!
    Note: Zolang wij je CV tonen op E-VENTPEOPLE blijven ook vervolgopdrachten altijd via ons lopen

    VRAAG 3
    Welke uurtarieven adviseert E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    Alle tarieven zijn gebaseerd op aantal jaar kennis & ervaring. E-VENTPEOPLE adviseert een minimum uurtarief van € 17,50. Mocht je een ander tarief willen hanteren dan kan dit natuurlijk ook. Pas deze zelf aan in je profiel of bel / mail ons!

    Adviestarieven per uur:
    Conference Assistant:  € 17,50 - € 25,00
    Event Manager:            € 20,00 - € 45,00
    Hospitality Model:         € 17,50 - € 25,00
    Host & Hostess:           € 17,50 - € 25,00
    Senior Event Manager:  € 50,00 - € 75,00
    Visagist:                      € 30,00 - € 75,00

    Note: Projectprijzen zijn afhankelijk van verschillende factoren. Daarom hebben we als kostenindicatie voor opdrachtgevers het uurtarief als 'standaardeenheid' opgenomen, omdat deze bij benadering door opdrachtgevers en professionals te bepalen en te vergelijken zijn.

    VRAAG 4
    Hoe werken de categorieën?

    ANTWOORD
    De hoofdcategorie is Host / Hostess.
    Daarnaast kun je optioneel extra categorieën kiezen voor zichtbaarheid in deze specifieke categorie (€ 25,00 per extra categorie per jaar).
    Als een opdrachtgever in jouw categorie zoekt verschijnt je profiel in zijn 'geselecteerden' lijst.
    (Geef het aan ons door als je in een andere of extra categorie opgenomen wil worden!)

    VRAAG 5
    Welke vergoeding vraagt E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    Zodra je daadwerkelijk gaat werken via E-ventpeople vragen we een vergoeding van € 2,50 per gefactureerd uur. Deze eenduidige afdracht is voor iedereen overzichtelijk en efficiënt.
    Daarnaast betaal je na het eerste kosteloze (cadeau!) halfjaar voor vermelding in elke eventuele extra categorie een vergoeding van € 10,00 per maand met een minimum duur van een jaar.

    VRAAG 6
    Hoe betaal ik deze uurvergoeding aan E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    Op basis van het aantal gefactureerde uren maak je zelf een vergoeding van € 2,50 per gefactureerd uur over naar E-VENTPEOPLE.

    VRAAG 7
    Hoe maak ik mijn profiel compleet & houd ik deze up to date?

    ANTWOORD
    Je kunt je profiel te allen tijde aanpassen & updaten.

    De 10 stappen op een rij:
    1. Klik op "Inloggen" rechtsboven in het scherm en log in met E-mailadres en Wachtwoord
    2. Klik rechtsboven op "Profiel"
    3. Klik rechts van je foto / rechtsboven het lichtblauwe blok op het pennetje
    4. Pas je profiel aan: controleer al je gegevens & vul deze aan + upload een aantal leuke foto's
    en klik onderaan op "+ Opslaan"
    5. Klik daarna weer rechtsboven op "Profiel" 
    6. Klik op het eerste tabblad "Overzicht"
    7. Scroll naar beneden en klik op "+ Nieuwe werkervaring toevoegen"
    8. Voeg a la Linkedin een werkervaring + tijdsperiode toe
    9. Klik op het tabblad "Beschikbaarheid". Selecteer de (begin)datum dat je niet beschikbaar bent
    10. Bel ons. Samen lopen we je profiel door & geven je het E-VENTPEOPLE OK! keurmerk

    VRAAG 8

    Hoe kom ik bij mijn profiel?

    ANTWOORD
    Klik op "Inloggen" rechtsboven in het scherm
    Vul je E-mailadres en Wachtwoord in
    Klik op "+ Inloggen"
    Klik rechtsboven in het scherm op "Profiel" om direct naar jouw persoonlijke profiel te gaan

    VRAAG 9
    Hoe wijzig ik mijn profiel?

    ANTWOORD
    Klik rechtsboven op "Profiel"
    Klik op het 1e tabblad "Overzicht"
    Klik op het pennetje rechts van je naam / rechtsboven het lichtblauwe blok
    Scroll naar beneden en klik op “+ Opslaan”

    VRAAG 10
    Hoe voeg ik een nieuwe werkervaring toe?

    ANTWOORD
    Klik rechtsboven op "Profiel"
    Klik op het 1e tabblad "Overzicht"
    Scroll naar beneden en klik op de knop "+ Nieuwe werkervaring toevoegen"
    Klik op “+ Opslaan”

    VRAAG 11
    Hoe voeg ik foto's toe aan mijn profiel?

    ANTWOORD
    Open de foto in Microsoft Office Picture Manager
    Klik op "Afbeeldingen bewerken"
    Bijsnijden tot verhouding 1 (breedte) : 1,36 (lengte) 
    Klik op "Formaat wijzigen"
    Aangepaste breedte x hoogte: 350 x 476 
    Scroll naar beneden en klik op “+ Opslaan”

    VRAAG 12
    Welk type foto's kan ik uploaden?

    ANTWOORD
    Leuke, representatieve foto's vanuit je werk- en privéomgeving. Geen foto's in badkleding of lingerie.

    VRAAG 13
    Hoe bekijk ik mijn foto’s?

    ANTWOORD
    Klik in je profiel op het 2e tabblad “Foto’s”

    VRAAG 14
    Waar zie ik mijn talen overzicht?

    ANTWOORD
    Klik in je profiel op het 3e tabblad “Talen”

    VRAAG 15
    Hoe voeg ik toe wanneer ik (niet) beschikbaar ben?

    ANTWOORD
    Klik in je profiel op het 4e tabblad “Beschikbaarheid”
    Klik op de (begin)datum dat je niet beschikbaar bent
    Geef eventueel een periode aan waarin je niet beschikbaar bent (Begindatum tot Einddatum)
    Klik op “+ Opslaan”

    VRAAG 16
    Hoe hef ik mijn niet-beschikbaarheid op? (Ik ben wel beschikbaar)

    ANTWOORD
    Klik op de bezetting die je wilt verwijderen. Klik dan onderin het formulier op de link "Verwijder deze beschikbaarheidsblokkering".

    VRAAG 17
    Waar vind ik mijn projecten?

    ANTWOORD
    Klik op het 5e tabblad “Matches”
    Klik op het oogje achter het project om het project te bekijken

    VRAAG 18
    Waar vind ik mijn reviews?

    ANTWOORD
    Klik in je profiel op het 6e tabblad “Reviews”

    VRAAG 19
    Welke profielen zijn er?

    ANTWOORD
    Conference Assistant, Event Manager, Hospitality Model, Hostess, Senior Event Manager, Visagiste

    VRAAG 20
    Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

    ANTWOORD
    Log in op je persoonlijk account
    Klik op het 1e tabblad "Overzicht"
    Klik op het pennetje rechts van je naam
    Wijzig je wachtwoord
    Scroll naar beneden en klik op “+ Opslaan”

    VRAAG 21
    Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?

    ANTWOORD
    Klik onderaan de pagina op “Wachtwoord vergeten”

    VRAAG 22
    Wat is het E-VENTPEOPLE OK! Keurmerk?

    ANTWOORD
    Het E-VENTPEOPLE OK! keurmerk betekent dat je profiel aan onze kwaliteitseisen voldoet en wij jou & jouw werkwijze persoonlijk kennen

    VRAAG 23
    Hoe verkrijg ik het E-VENTPEOPLE OK! keurmerk?

    ANTWOORD
    Completeer je profiel
    Neem contact met ons op

    VRAAG 24
    Hoe neem ik contact op?

    ANTWOORD
    Bel naar 088 - CONTACT / 088 - 266 82 28
    Mail naar contact@e-ventpeople.nl

    VRAAG 25
    Welke selectiecriteria hanteert E-VENTPEOPLE voor haar EVENT PROFESSIONALS?

    ANTWOORD
    Klik hier voor de uitgebreide selectiecriteria.

     

  • VRAGEN & ANTWOORDEN VOOR OPDRACHTGEVERS


    VRAAG 1

    Hoe werkt E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    1. Maak een Bedrijfsaccount aan op E-VENTPEOPLE.NL
    2. Na verificatie ontvangt u uw inloggegevens
    3. Log in op uw account en volg de stappen van het matchingproces
    4. U ontvangt een e-mail met de contactgegevens
    5. U kunt de EVENT PROFESSIONALS direct contacten!

    Zodra een match tot stand komt en wij de gegevens beschikbaar stellen van de door u geselecteerde kandidaat sturen we u een factuur.

    VRAAG 2

    Hoe maak ik een Bedrijfsaccount aan?

    Klik hier of klik op "Inschrijven" rechtsboven in het scherm
    Klik op de button "Klik hier voor een Bedrijfsaccount"
    Maak een Bedrijfsprofiel & project aan
    Klik op "+ Opslaan"
    Na verificatie door E-VENTPEOPLE ontvangt u een E-mailadres en Wachtwoord

    VRAAG 3
    Hoe kom ik bij mijn Bedrijfsaccount?

    ANTWOORD
    Klik hier of klik op "Inloggen" rechtsboven in het scherm
    Vul uw E-mailadres en Wachtwoord in
    Klik op "+ Inloggen"
    Klik rechtsboven in het scherm op "Account" om direct naar uw Bedrijfsaccount te gaan

    VRAAG 4
    Welke selectiecriteria hanteert E-VENTPEOPLE voor haar EVENT PROFESSIONALS?

    ANTWOORD
    Klik hier voor de uitgebreide selectiecriteria.

    VRAAG 5
    Welke tarieven hanteren de EVENT PROFESSIONALS?

    ANTWOORD
    Afhankelijk van functie & ervaring liggen de tarieven over het algemeen tussen de 17,50 en 75 euro. 
    De EVENT PROFESSIONAL stuurt u een factuur met het afgesproken (uur)tarief, het aantal gewerkte uren & eventuele onkosten. 

    VRAAG 6
    Hoe vind ik EVENT PROFESSIONALS die voldoen aan het profiel voor mijn project?

    ANTWOORD
    Log in op uw Bedrijfsaccount
    Als u bent ingelogd, kunt u zoeken op specifieke selectiecriteria
    Op de openingspagina vindt u het matchingproces in 5 snelle stappen

    VRAAG 7
    Hoe plaats ik een nieuw project?

    ANTWOORD
    Log in met uw gegevens
    Op de openingspagina vindt u hoe u een nieuw project aanmaakt

    VRAAG 8
    Wanneer plaats ik mijn project?
    De ideale periode is om uw kandidaten 4 tot 8 weken voor aanvang van het evenement te selecteren
    Dit geeft u een goede beschikbaarheidsgarantie

    VRAAG 9
    Hoe lang is mijn account actief / zijn mijn inlog gegevens geldig?

    ANTWOORD
    Uw account wordt inactief als u twee maanden geen project heeft aangemaakt   

    VRAAG 10
    Wat houdt het partnerschap in & hoe word ik partner?

    ANTWOORD
    De eerste 10 klanten die zich aanmelden worden automatisch partner
    Wij geven onze partners logo vermelding op de E-VENTPEOPLE website cadeau
    Uiteraard zijn er ook mogelijkheden om onze partner te worden als u een speciale bijdrage aan het succes van E-VENTPEOPLE levert

    VRAAG 11
    Hoe neem ik direct contact op met E-VENTPEOPLE?

    ANTWOORD
    Bel naar 088 - CONTACT / 088 - 266 82 28
    Mail naar contact@e-ventpeople.nl

ONZE PARTNERS

Ook uw logo hier?

ETM

HIGH PROFILE

EVENTS ACADEMY

HospitalityAgenda

 

E-VENTPEOPLE